Fiat Professional MOTOZBYT EŁK Fiat Professional MOTOZBYT EŁK
MOTOZBYT
     
Alfa Romeo Fiat Jeep  
 
    www.fiatprofessional.pl        
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 












Usługi finansowe

• Usługi posprzedażne

Więcej o usługach posprzedażnych

Gwarancja


Gwarancja

Nowe samochody osobowe marki FIAT, rok produkcji 2009, z wyłączeniem: Fiorino Kombi , Scudo Kombi / Panorama, Ducato Kombi, zakupione w autoryzowanych punktach sprzedaży Fiata w Polsce, posiadają 3-letnią gwarancję bez limitu kilometrów (2-letnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz dodatkowy kontrakt rozszerzający gwarancję na 3 rok eksploatacji samochodu również bez limitu kilometrów). W całym 3-letnim okresie, począwszy od daty sprzedaży samochodu, otrzymasz 3-letnie ASSISTANCE 24h, ważne na terenie całej Europy.

Samochody marki Fiat wyprodukowane w roku 2008 i wcześniej standardowo posiadają 2-letnią gwarancję bez limitu kilometrów oraz 2-letnie ASSISTANCE 24h, ważne na terenie całej Europy. Niektóre modele mogą posiadać dodatkowe gwarancje rozszerzone oferowane w ramach sprzedaży promocyjnej. Szczegóły w salonach sprzedaży.

Dodatkowa gwarancja na wady lakiernicze

Nadwozie samochodu objęte jest gwarancją na produkcyjne wady lakiernicze ujawnione w okresie 3 lat od daty sprzedaży.

Dodatkowa gwarancja na perforację

Elementy strukturalne nadwozia pojazdu oraz elementy ruchome nadwozia pojazdu, takie jak drzwi i pokrywy przednia i tylna, objęte są 8-letnią (model Fiat Ulysse 12-letnią) gwarancją na perforację spowodowaną korozją, gdy wytworzy się ona od wewnątrz i przebije na zewnątrz.

W przypadku samochodów sprzedanych do dnia 31 sierpnia 2006 włącznie, w celu sprecyzowania warunków na jakich udzielono gwarancji na perforację blach, Fiat Auto Poland S.A. informuje, że zamieszczone w treści książki gwarancyjnej oświadczenie gwaranta w tym zakresie oznacza, że gwarancją na perforację blach objęte są elementy strukturalne nadwozia pojazdu, czyli wszystkie trwale połączone ze sobą elementy nadwozia, z wyłączeniem drzwi oraz pokryw przedniej i tylnej.

W przypadku gdyby perforacja wystąpiła na elementach nie objętych gwarancją, Fiat Auto Poland S.A. deklaruje indywidualne rozpatrzenie każdego zgłoszenia. Warunkiem uznania takiego zgłoszenia jest przestrzeganie wymogów instrukcji obsługi w zakresie dbałości o stan techniczny nadwozia oraz wykonywanie napraw i obowiązkowych przeglądów w sieci AUTORYZOWANYCH STACJI OBSŁUGI.

(*) Prezentowane powyżej dane mają charakter orientacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
(**) Obowiązujące warunki gwarancji przedstawione są szczegółowo w książce gwarancyjnej, dołączonej do każdego samochodu.



 
 
· polityka prywatności    · informacje o cookies